ORDER FORM

ORDER FORM
Name:
Email Address:
Shipping Address:
Contact No:
Order(s) & Quantity
Postage Pos Laju Semenanjung RM8
Pos Laju Sabah/Sarawak RM10
COD (Subang Area Sat & Sun only from 1 PM-6 PM)
MMU Cyberjaya from Monday - Thursday 3PM-6PM)
Free Postage ( > than 5 / including scarfs promotion)
Do you still want to proceed if one of the item is not available?
Note :
I have read the Terms & Conditions Yes

THANKS FOR SUBMITTING YOUR ORDER(S) AT SCARFSADDICTION. WE WILL REPLY YOUR ORDER(S) WITHIN 24-48HOURS(DEPENDING ON RECEIVED EMAIL EVERYDAY). TAKE NOTE THAT ORDER ITEM(S) WILL BE RELEASE AUTOMATICALLY AFTER 24HOURS IS THERE IS NO PROOF OF PAYMENT

Wednesday 24 August 2011

Penghantaran Hadiah buat Pemenang2 GA dan FB contest

Terima kasih pada semua pemenang2 GA mahupun FB contest. Penghantaran hadiah terpaksa ditunda atas sebab order kuih raya perlu disiapkan dahulu. Alhamdulillah. Rezeki raya. Saya akan email pemenang2 jika penghantaran telah dibuat. Maaf sekali lagi ye. Mari saya apa yg saya buat sepanjang Ramadhan ini

Choc Hazelnut Truffle. Ini lah yang paling laku. Dah dekat 50 balang untuk ini sahaja

Almond London

Honey Cornflakes
Mula2 nak cuba saja buat kuih raya sendiri tapi bila dah buat, ada sahaja orang order. Sebelum terlambat saya sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin :)

2 comments:

  1. got my prize!! thanks!! ^_^

    http://greennnpanda.blogspot.com/2011/09/got-my-shawl-prizes.html

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete